söndag 22 juni 2008

.......la internetvirus

Nu har midsommarhelgen varit och allt är lugnt, förutom mina nerver. Hade virus i min dator och visserligen fick jag lite bättre men jag kommer inte in på mina bloggsidor. Turligt nog har jag msn explorer och där funkar det och man kan gå in från andra datorer, men det blev nog något under virusrensningen..........

Annars har vi bara ätit och haft det bra i helgen, mamma hälsade på och verans hund så full rulle. På midsommarafton ändrade vi på mattraditionen och satsade i stället på surströmming, helt sagoligt gott. Sedan pyttsade vi ut det traditionella under de andra dagarna.

Tyvärr har det ju regnat och även några små åskknallar har vi hört, men det blir väl bättre sen, vädret betyder ju inte allt.Har en del små saker att ta itu med under de närmaste dagarna, vilken ordning vet jag inte och inte är de viktiga.

Kanske man bara ska slappa.....har ju faktiskt semester....


Ska hämta kaffe.

Tjingeling!

Inga kommentarer: