torsdag 11 september 2008

Ledig!!?

Idag är jag ledig....från jobbet alltså. Men här hemma tar det aldrig slut, speciellt när jag varit lite halvhängig och inte orkat med. Tvättstugan är ju som vanligt helt överfylld både på tvätt och det som ska vikas ihop, golvet belamrat med hundhår och mera som ska till tvätten..Ja ni hör. Därför startar jag morgonen med en paus.

Har haft mitt helgpass förra helgen och därför tog kroppen slut och jag sov från 19.00, men lyckades vakna för att se hell´s kitchen. Sedan var det sängen igen, glömde bort att ringa mamma för att höra hur det hade gått hos läkaren för två dagar sen. Fy på mig att glömma.

Men sen har det ju varit en del kul saker också, har bytt santisar med andra och lyckats lägga in 4 annonser på tradera. Måste bli av med lite plantor så att jag kan köpa nya, det är alltid kul.

Chaya har hälsat på för att vara hundvakt till våran hund, chaya är systerdotterns hund, eftersom mamma inte kunnat se efter mikko. Därav allt hundhår. men det får man ta.

Annars har det mest varit som vanligt och inga stora händelser har varit, kanske bra det för man hade kanske inte orkat det.

Nu ska jag bara invänta tvättmaskinen så ska jag handla lite mat för det ekar i kylskåpet.

Kanske jag ska brygga lite kaffe också.

Tjingeling!

Inga kommentarer: