torsdag 24 juli 2008

Värmen har kommit

Idag har det verkligen varit en tjurig dag. Mina axlar och speciellt den högra med tillhörande arm gjorde som ont som skrutt. Visserligen började det direkt efter semestern men idag blev det verkligen illa. Men jag orkar inte börja gnälla om det nu.

Värmen har ju kommit idag, hoppas den stannar så länge som de säger så att jag hinner njuta innan jag ska jobba i helgen. Skönt att vara ledig i morgon faktiskt, då ska jag bara njuta med trädgården och hundarna (vi är hundvakter igen). Chaya är en återkommande gäst och det får hon så gärna, det är så kul att kolla in vad de gör. Värre än småbarn på att behöva lekhjälp, de kan inte hitta på nåt själv. Fast nu har mikko lärt sig att stjäla tennisbollen av henne och då försöker hon jaga ifatt, ganska kul att titta på faktiskt.


Kaprifolen har börjat att blomma nu, de är så vackra att se på och de doftar så
gott


Mikko tycker det är skönt att vila i skuggan på bron, sen är det ju en bra utkiksplats också. Man vet ju aldrig om det kommer nån kisse elle så.......






Men nu ska jag kika på tv en sväng
innan jag går i säng

Tjingeling!

Inga kommentarer: