söndag 16 mars 2008

Melodifestivalen är över

Ja då var årets melodifestival över och man blev inte överraskad i finalen. Jag tycker om flera av låtarna som stred i toppen, men Charlottes melodi var nog bäst ändå för ändamålet. Men mest njöt jag nog av hela det totala spektaklet, älskar allt runtomkring och luuk ser jag gärna som programledare fler gånger.

Annars har helgen gått åt till att tvätta och städa lite, med tonvikt på lite. Jag har haft ganska ont i slutet av veckan och helgen blir då en återhämtningsfas, tyvärr räcker det inte till att bli helt bra men ändå funktionsduglig.

Har tagit itu med gästrummet och gjort iordning det för mina växter, råkade nog ta död på några santisar vid omplantering men shit happends. Världen är full av blommor så man får nog tag i nya av samma sort.

Jag skulle ju börja med min sjukdomshistoria egentligen men jag flöt iväg en bra bit, vet egentligen inte vart jag ska börja så jag får fundera till i morgon så att det blir bra. Ska hitta lite bilder och verkligen ge mig hän. Fast nu har jag så många projekt att pyssla med och så lite tid just nu till allt jag tycker är kul.

Måste ändå lyssna till min kropp och höra efter vad den tycker och vila är ju aldrig fel, vilket jag ska göra nu.

Hörs nog imorr´n

Inga kommentarer: