onsdag 2 april 2014

Nu ska det tränas.

Tja, nu får man väl ta det lite lugnt från början i alla fall. För att ta detta från start så har jag ju gått hos en sjukgymnast och fått behandling med laser, vilket har hjälpt mig mycket. Men nu vid senaste läkarsamtalet så sa läkaren att det inte var meningen att jag skulle få det hela tiden så jag tog upp det med sjukgymnasten vid besöket i kväll. Då fick jag veta att den hc som jag har nu bara har en viss kvot från landstinget för viss behandling och då förstod jag hur det hängde ihop.

Jag fick i alla fall lite tips på övningar att göra i varmvattenbassäng, eftersom det är lite joxigt att få ihop det med arbetstider mm så ska jag försöka göra det själv. Det är även svårt att få tider i vattegympagrupper som håller till i vatten.

Fick några andra bra tips också för att hitta balanspunkter. Det ska nog gå bra det här men nu ska jag ha kaffe.

Tjingeling!

1 kommentar:

Carpe Diem. sa...

Hoppas du får ihop det och klarar av att fortsätta. Har oxå ett program som jag ska göra hemma..vissel vissel...Men jag försöker så gott det går.
Trevligt att höra ifrån dej! :D